El projecte

El projecte
Pedagogies col·lectives a diferents centres educatius del  territori català.




“Territoris en transit” és un programa pedagògic en xarxa sorgit del cicle “Pedagogies de fricció” a la Fundació Miró (Bcn). El cicle va estar ideat i coordinat per Aida G. de Serdio, Cristian Añó (Sinapsis Proyectes) i Rachel Felder.


Participen: INS. ENRIC BORRÀS (Badalona), INS. MANUEL BLANCAFORT (La Garriga, Barcelona), LA MASSANA (Barcelona) I ESCOLA DE VENTALLÓ (Alt Empordà, Girona). Amb la col·laboració i assessorament de Jordi Lafon (UVIC).


Descripció del projecte i finalitats preferents

“Territoris en transit” és un projecte artístic que proposa una comunicació postal entre estudiants de L´Escola Massana (Bcn) i alumnes de diferents escoles de primària i instituts del territori català. El tema central és el recorregut: l’experiència del caminar; el trànsit en l’espai i en el temps.

L´experiència proposa conèixer un context concret a partir de l’acte de caminar; explorar-lo per identificar la nostra capacitat d’observació i analisi del nostre entorn. Aprendre a representar-lo de diferents maneres i amb diferents recursos, entenent que la documentació infogràfica de qualsevol tema pot tenir diferents significats i interpretacions segons sigui la seva finalitat.


Qui som

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada